LoonDossier veelgestelde vragen
Ik heb geen gebruikersnaam en wachtwoord
U ontvangt automatisch een welkomstmail met uw inloggegevens toegestuurd als uw werkgever een loonstrook plaatst op uw LoonDossier.
Ik heb geen e-mail ontvangen
- Controleer de spam-map van uw e-mailaccount. Gebruik eventueel de zoekterm 'loondossier'.
- Laat uw werkgever controleren of uw e-mailadres correct is vastgelegd.
- Nog geen e-mail ontvangen? Controleer of u de juiste gebruikersnaam hanteert. Vraag hier uw gebruikersnaam op.
Ik ben mijn wachtwoord kwijt
U kunt uw wachtwoord opnieuw instellen. U ontvangt dan een link via e-mail waarmee u zelf een nieuw wachtwoord kunt kiezen. Voorwaarde is wel dat u uw gebruikersnaam nog weet.
Ik weet mijn gebruikersnaam niet meer
U kunt uw gebruikersnaam opvragen . U ontvangt dan uw gebruikersnaam via een e-mail. Uw werkgever kan uw gebruikersnaam ook aan u geven.
Waarom zie ik alleen loonstroken van mijn vorige werkgever?
Per werkgever heeft u een account met een unieke gebruikersnaam. Als u geen loonstroken ziet van uw huidige werkgever dan logt u waarschijnlijk in bij het verkeerde account. Weet u uw inloggegevens niet (meer)? Vraag dan uw gebruikersnamen op. Uw werkgever kan uw gebruikersnaam ook aan u geven.
Ik heb een nieuwe telefoon en kan door tweestaps-verificatie niet meer inloggen
Bij het instellen van de tweestaps-verificatie heeft u een lijst met reservecodes ontvangen met het verzoek deze extern te bewaren. U kunt deze codes gebruiken om in te loggen en vervolgens tweestaps-verificatie opnieuw in te stellen. Heeft u deze codes niet meer, neem dan contact op met uw werkgever.